Kursus Berkaitan ICT




KURSUS VEGAS, PHOTOSHOP DAN FIREWORKS
Tarikh : 22 Nov - 24 Nov 2016 (Selasa - Khamis)
Masa: 8.00 pagi - 4.30 ptg
Tempat : BTPN, Kelantan


Bergambar kenang-kenangan bersama En Nasir bin Mood Noor, Pengarah BTPN Kelantan, penceramah-penceramah, guru-guru serta para pelajar yang menyertai Kursus Softwae pada 22 - 24 Nov 2016 di BTPN Kelantan.

Kursus berkaitan 'software'  telah dijalankan  pada 23 Nov hingga 24 Nov 2016. Pihak sekolah berharap agar guru-guru dan para pelajar yang mengikuti program tersebut berkepakaran di dalam menghasilkan video sendiri dan mampu menggunakan 'software fireworks' dan 'photoshop' dengan lancar.

En Khairi Kerbak, Pegawai Teknologi Pendidikan  BTPN telah melatih semua peserta di dalam penghasilan video.   En Kamal Azrul bin Muhammad, Pegawai Teknologi Pendidikan , BTPN Kelantan telah melatih peserta di dalam 'editing' dengan menggunakan 'software Fireworks' dan En Wan Mah Hussain, pegawai PKG Tumpat telah mengajar para peserta bagaimana hendak menguasai "Photoshop CS3'. Pembelajaran menjadi lebih menyeronokkan  sekiranya dipelajari dalam bentuk praktikal. Adalah diharapkan peserta yang terpilih dapat berkongsi ilmu dan pengalaman dengan guru-guru dan pelajar-pelajar lain.





Share on Google Plus

About Harlina binti Ismail

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Post a Comment